مواد حساسیت زا در بزاق و مدفوع سوسک ها باعث ایجاد حساسیت های پوستی و تنفسی می گردد. سوسک های فاضلابی و سوسک آلمانی سبب ایجاد حساسیت و آلرژی همیشگی در فرد خصوصاً کودکان می شوند . یعنی همه فصول ، فرد دچار آبریزش بینی ، تورم پلکها و سوزش و خارش چشم و پوست و بینی و دهان ، سرفه و جوشهای پوستی می گردد . شایان ذکر است که سوسک ها آسم را تشدید می کنند (برگرفته از بنیاد آسم و آلرژی آمریکا) سوسک ها علاوه بر مشکلات بالا سبب انتقال ویروسها ، باکتریها ، تخم انگل ها به انسان هستند . بیماریهایی مانند تب زرد ، دیفتری ، کزاز ، سالمونلا تیفی، وبا ، فلج اطفال ، ژیاردیا ، اسهال خونی ، سل ، اشریشیاکلی ، شیگلا و آئروموناس می باشند.

تماس :۰۹۱۲۰۳۲۶۳۶۹

همچنین سوسک ها باکتریهای پسودوموناس را در داخل روده هایشان دارند که باعث اسهال می گردند . بیماری های ورم معده یا گاستروآنتریت یک عفونت حاد است که اغلب همراه تب می باشد که در اثر باکتریهای منتقله توسط سوسکها از قبیل اسکالی ژنزفکالیس ، پروتئوس سودوموناس و سالمونلا ایجاد می شود همچنین سوسک ها سبب مسمومیت غذاهایی در منازل و رستوران ها و هتل ها و ادارات هستند زیرا باکتریهای مارسنیس ، کلسترید یوم پرفرنژنس در بدن سوسک ها می باشد. در بدن سوسک ها باکتریهای خطرناکی موسوم به باکتریهای مقاوم به دارو زندگی می کنند مثل استافیلوکوکوس استرپتوکوک ، انتروباکترو که بیشتر کودکان را درگیر بیماری می کنند و متاسفانه به دارو جواب نمیدهد. بیماری های دیگری که توسط سوسک ها منتقل می شود کرمهای انگلی هستند که بچه ها را به بیماری مزمن گوارشی مبتلا کرده و باعث ایجاد کم خونی و توقف رشد در آنها گردد. عفونت  مجاری ادراری از دیگر بیماری های منتقله توسط سوسک های فاضلاب و سوسک آلمانی است که به وسیله باکتریهای انتروکوکوس کلبیلا ، اسکالی ژنز صورت می گیرد .سوسکها حتی سبب بیماری قانقاریا در فرد می شوند. با تمام مضراتی که سوسک ها برای انسان دارند مزایایی هم دارند که نباید تمام سوسک ها را از سیستم فاضلاب و اکو سیستم حذف کرد. فقط آن تعدادی که به محیط زندگی ما راه پیدا می کنند را باید به نحوی کنترل کرد طوریکه محیط زیست آسیب نبیند. سوسک حمام یا فاضلاب با تجزیه مواد آلی در حال فساد در فاضلاب و زباله ها وظیفه تثبیت نیتروژن را به عهده دارند و همچنین در سیستم فاضلاب وظیفه خنثی سازی گاز متان CH4  را به عهده دارند که هم از ایجاد انفجار در سیستم فاضلاب جلوگیری می کنند و بوی نامطبوع فاضلاب را از بین می برند . اگر سوسک ها از کره زمین حذف شوند امکان زنده ماندن گیاهان و جانوران از بین می رود.

پیشنهاد شرکت

شرکت سمپاشی تضمینی آریا بهترین راه کار جهت خلاص شدن از شر سوسک ها را به شما ارائه خواهد داد شرکت سمپاشی تضمینی آریا یعنی پایان خط موذی ها!
فقط با یک تماس مشاوره رایگان کسب کنید